Møgborgenser


Tænk sig, jeg er faktisk i dag blevet udsat for diskrimination.

tsk tsk tsk...

Jeg cykler frem og tilbage mellem universitetet og banegården, og da jeg i dag var på vej hjem, blev jeg i et kryds diskussionsobjekt for et par medcyklister.

Da det efterhånden er ret koldt, og min jakke er ret kort, og jeg ikke har lyst til hverken at fryse eller vise halv bar ryg hele vejen gennem byen, så cykler jeg med Tors partisaner-tørklæde bundet om livet.

Og det var som i nok kan gætte tørklædet, der kom til diskussion hos de to lettere øllugtende cyklister, der højlydt undrede sig over, hvor man mon kom fra, når man bandt tørklædet om røven i stedet for om hovedet. Høhø. Ja, hvad mon så man var for en. Høhø. Med sådan et perkertørklæde bundet om røven høhø så var man sgu nok en Møgborgenser.

Jah, det er man jo nok.

Og når man lugter af øl, åbenbart er svagt begavet og ikke kan køre ret stærkt på sin cykel, så er man nok en Møgcyklist. Høhø.

Kommentarer

Populære opslag