Blomstrer træerne ind i himlen?


Tak for sidst!
Det var rigtigt hyggeligt at ses til sådan en uformel torsdagsfrokost.
Og pænt af moster at ringe senere og tjekke, at alt nu også var vel ved mit aftenmøde.

Jeg var jo på introkursus i weekenden i The Flowering Tree metoden, og jeg må sige, at også det gik bedre en egentligt forventet. Jeg forsøgte selvfølgelig at møde op uden at være alt for forudindtaget, og må faktisk sige, at jeg er rimeligt positiv i forhold til både indhold, forløb og muligheder. Vi talte mest om medicinhjulet og dets symbolik, og så blev der da også tid til en smagsprøve på teknikken, hvor undertegnede straks stillede sig til rådighed :-) Flere detaljer, når vi mødes.

Så ingen slappe-af-weekend til mig, så det var ren forkælelse, da jeg mandag aften kunne lægge mig på Kirstens bænk til en gang kranio-sakral. Skjøøønt...

Her til aften har jeg haft en coachsession (med en anden Kirsten), og jeg er rimeligt sikker på, at det nok skal blive et frugtbart samarbejde. Vi har jo efterhånden gang i så mange projekter, og de skulle jo helst ende i noget mere konstruktivt end bare stress.

Og nåja, så har vi fået 3-mobiler, men det er så teknisk at de nok ender med at få deres eget indlæg på den "pelsklædte".

At Tor tager til Berlin på fredag for at høre Dispairs Ray, det taler vi bare slet ikke om.

Hvad har i oplevet???

Kommentarer

Populære opslag